به آقایی که چهار گوشه قلبش شکسته.........
به آقایی که چهار گوشه قلبش شکسته.........
با سلام ای آقا
شبتان مهتابی
روز میلاد شما در پیش است
عرض تبریک آقا ، و کمی بیتابی
کوچه ها منتظرند
دشتها حوصله سبزه ندارند دگر
پس چرا دیر آقا ؟
این نفسها به فدای کف نعلین شما
اندکی تند قدم بردارید ...
#یا_مهدی_ادرکنی
#شیعه
#یا_مهدی_ادرکنی
#یا_علی
#یا_مهدی_ادرکنی
با سلام ای آقا
شبتان مهتابی
روز میلاد شما در پیش است
عرض تبریک آقا ، و کمی بیتابی
کوچه ها منتظرند
دشتها حوصله سبزه ندارند دگر
پس چرا دیر آقا ؟
این نفسها به فدای کف نعلین شما
اندکی تند قدم بردارید ...
#یا_مهدی_ادرکنی
#شیعه
#یا_مهدی_ادرکنی
#یا_علی
#یا_مهدی_ادرکنی
- ۳۴۱
- ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط