چای رفاقتم

چای رفاقتم
همیشه
روی سماور محبت
تازه دم است
دیدگاه ها (۴)

.

.

اونکه گل به تو هدیه دادتا ابد عاشقت میخواد

امیدوارم فرشته خوشبختی همیشه در خونتونه بزنه

بازم چای روضه دم کردیم#کربلایی_امین_قدیم

*مامان همیشه میگه چای باید خوب دم بکشه !تا عطر و رنگ واقعیشو...

چای دم کن ....خسته ام از تلخیه نسکافه ها

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط