جان من و جهان تویی

جان من و جهان تویی
دلبر بی نشان تویی

خوش بنواز جان من
جمله نیاز میشوم #ناب😍❤👅
دیدگاه ها (۱)

نیمه گمشده منی😍😘 #ناب😍❤👅

تمام گوشه های جهانرا هم بگردی جگر گوشه ام تویی👸🏼💏 #ناب😍❤👅

تنها یک آغوش می خواهم از تمام هستی هستی؟🤗🙈❤️ #ناب😍❤👅

✨👑یه ساعت که نیستم باز میخوام زود برگردم پیشش... #ناب😍❤👅

تو چرا دلبر و شیرین نظری

دعوتم کن عاشقانه میهمانت میشومتو همان جانان من هستی که جانت ...

جمله جهان از آنِ#تـღـو ↬جان و جهانِ ڪیستی . . . ؟!۱۴۰۵/۳/۹❥︎...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط