من الان خیلی ناراحتم چون فک می کنم سوزی عشقم باهام قهر کر

من الان خیلی ناراحتم چون فک می کنم سوزی عشقم باهام قهر کرده

البته یه حسی بهم میگها ♥♥♥
نمی دونم واقعا اینطوره!!!!

واقعا اینطوری باشه من خودمو می کشم †† †††
دیدگاه ها (۶)

اینو که همتون میشناسید

اییییی روزگار

من عاشق اینم. خیلی نازه ♥♥♥♥

ای جانم عزیزم ♥♥♥♥

ببخشید که فعالیت نمی کنم

وااییییی من یه روز کامل سر اینکه تکشاخم باهام قهر کرده ناراح...

می خوام برگردم ویسگون😦ولی نه با محتوا mbti 😛نمی دونم پست ها ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط