دیدگاه ها (۳)

شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر…شخصیت من چیزیه که من هستم…ا...

چقدر سخت است منتظر کسی باشی که هیچ وقت فکر آمدن نیست . . .

واقعااا چرااا؟؟خخخ

امروز خیلی خر است :-(

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط