نامه ای که یه پسر بچه به ته ته نوشته و غوغا کرده....
نامه ای که یه پسر بچه به ته ته نوشته و غوغا کرده....
توضیحات.......:::::
ادرس تصویر:http://uupload.ir/files/tz3_ty.png
ترجمه:
تهیونگ هیونگ عزیزم سلام.من یون جیهو ام و ۹ سالمه.من طرفدار تو ام.اون یکی هیونگ ها رو هم دوست دارم،ولی تورو بیشتر از همه.من هیچ دوستی نداشتم.وقتی مردم نگام میکردن یه خنگ بودم که حرف نمیزدم.تو مدرسه تنهایی بازی میکردم و سر کلاس میرفتم.وقتی اینطوری بودم،یه روز مامانم من رو با شما اشنا کرد.اهنگاتونو گوش دادم و کلیک"run" رو نگا کردم و سعی کردم رقصاتونو یاد بگیرم.من دیگه تنها نیستم. دوست پیدا کردم.به خاطر اینکه دوستای من شدین ازتون ممنونم.دستم درد گرفت به خاطر همین بعدا بازم برات مینویسم.
خدافظ...دوس دارم ته ته همیشه بخنده.
خداااااا دست منم درد گرفت!!!!!
نامه ی قشنگی بود نه???
توضیحات.......:::::
ادرس تصویر:http://uupload.ir/files/tz3_ty.png
ترجمه:
تهیونگ هیونگ عزیزم سلام.من یون جیهو ام و ۹ سالمه.من طرفدار تو ام.اون یکی هیونگ ها رو هم دوست دارم،ولی تورو بیشتر از همه.من هیچ دوستی نداشتم.وقتی مردم نگام میکردن یه خنگ بودم که حرف نمیزدم.تو مدرسه تنهایی بازی میکردم و سر کلاس میرفتم.وقتی اینطوری بودم،یه روز مامانم من رو با شما اشنا کرد.اهنگاتونو گوش دادم و کلیک"run" رو نگا کردم و سعی کردم رقصاتونو یاد بگیرم.من دیگه تنها نیستم. دوست پیدا کردم.به خاطر اینکه دوستای من شدین ازتون ممنونم.دستم درد گرفت به خاطر همین بعدا بازم برات مینویسم.
خدافظ...دوس دارم ته ته همیشه بخنده.
خداااااا دست منم درد گرفت!!!!!
نامه ی قشنگی بود نه???
- ۳.۲k
- ۲۶ خرداد ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط