مهربون بودن و ادم بودن ب ما نیومده

مهربون بودن و ادم بودن ب ما نیومده
من لاشی ام ...خب... لذت ببرین .. همچن ادم لاشی جایی پیدا نمیشه :) :/
دیدگاه ها (۱۳)

Fati...

نم نم ^^

رفتین ..... هع ...بد قولیاتون یادم میمونهبغلم کردی گفتی تو ت...

ی داداش چانی بیشتر نداشتیم ... اونم رفت ..... هع ....مثلا ای...

سلااام

کلا افراد گپمون:*ینفر پیدا نمیشه مثل ادم بخنده_*

درسته که اینستا نمیشه،اما شاید بشه یه ادم حسابی پیدا کرد🥴

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط