از تنبیه بدنی دانش آموزان توسط معلم و ناظم و...
از تنبیه بدنی دانش آموزان توسط معلم و ناظم و...
رسیدیم به تنبیه شاگرد توسط اوستا...
یعنی هر جا رو نگاه میکنی یه عده مغز زنگ زده که هنوز رفتار قرون وسطایی دارن جای بستری شدن در تیمارستان در جامعه راست راست میچرخن و کار میکنن و... و گاه عقده هاشون رو با شکنجه و آزار زیردستان و مردم به نمایش میذارن!!
رسیدیم به تنبیه شاگرد توسط اوستا...
یعنی هر جا رو نگاه میکنی یه عده مغز زنگ زده که هنوز رفتار قرون وسطایی دارن جای بستری شدن در تیمارستان در جامعه راست راست میچرخن و کار میکنن و... و گاه عقده هاشون رو با شکنجه و آزار زیردستان و مردم به نمایش میذارن!!
- ۱.۱k
- ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط