دوستانم میرنجانندم مدام !!!

دوستانم میرنجانندم مدام !!!

از دشمنانم چیزی در خاطرم نیست ...
دیدگاه ها (۱)

خوش آن زمان کهنکویان کنند غارت شهر !!!مرا تو گیری و گویی :که...

این که دورِ دور باشم از تو و نبینَمتجا نمی شود به حجمِ باورم...

عاشقانه

این شاهکار هیچوقت از یادم نمیره.

خطاب به دوستانم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط