اردیبهشت سلام ...
اردیبهشت سلام ...
لطفا کمی مهربانتر از فروردین باش
پر از خبرهای خوب
اتفاق های دوست داشتنی
دست های گرم
چشم های مهربان
.
.
.اردیبهشت خوب ... سلام
خوش آمدی ... من منتظرم
یه دعا از ته دل:
انشالله ماه اردیبهشت
ماهی ناب،
شاد،
سرشار از اتفاق های خوب و خوش
(همراه با سلامتی)
براتون باشه
در پناه یگانه خدای مهربان باشید...
نکته :اردیبهشت بهترین ماه ساله چرا چون ماه تولد منه ♡♡♡♡♡
لطفا کمی مهربانتر از فروردین باش
پر از خبرهای خوب
اتفاق های دوست داشتنی
دست های گرم
چشم های مهربان
.
.
.اردیبهشت خوب ... سلام
خوش آمدی ... من منتظرم
یه دعا از ته دل:
انشالله ماه اردیبهشت
ماهی ناب،
شاد،
سرشار از اتفاق های خوب و خوش
(همراه با سلامتی)
براتون باشه
در پناه یگانه خدای مهربان باشید...
نکته :اردیبهشت بهترین ماه ساله چرا چون ماه تولد منه ♡♡♡♡♡
- ۱.۷k
- ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط