داغووونم

داغووونم
دیدگاه ها (۱۴)

با توووو خووووبه !!M.H

این پسر عشقه منه.....رهام

خیلی حس داغونیه وقتی باورت نسبت به کسی فرو بریزه!!!!خیلی سخت...

خیلی سخته بفهمی براش بی ارزشی :-(

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط