بعضیااینجوری گازت میگیرن ولم نمیکنن..بابا ولکن کاردارم هو

بعضیااینجوری گازت میگیرن ولم نمیکنن..بابا ولکن کاردارم هوی باتوام...خخخ
دیدگاه ها (۱)

خخخخخخ

الله اکبر..

پرستار : آفرین خب من میرم قرصاتم بخوریاسوبین : وای مگه بچه س...

پرستار : آفرین خب من میرم قرصاتم بخوریاسوبین : وای مگه بچه س...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط