o ostorhe:
o ostorhe:
o ostorhe:
o ostorhe:
با تو خداحافظ و بی تو خداحافظ
وقتی هیچیسم بین ما
حکم به جبر میکند...
بودن یا نبودن دیگر مسئله این نیست !
مسئله درک شئونات کراکت هاست
که پرده ی آخر
با بی شرمانه ترین سیلی نا حق خوردن
خجل از حضور من
پایین کشیده میشود
چراغ ها خاموش
و درب خروجی با چراغی قرمز
در ازدحام رنگ و رنگ
میرساندت به خانه ی اول تا بی دلیل تنها به سکانس اول فکر کنی...
و میروی که دوباره بلیط بخری
از همان گیشه
هیچیسم به چند بار رفتنش میارزد؟
o ostorhe:
o ostorhe:
با تو خداحافظ و بی تو خداحافظ
وقتی هیچیسم بین ما
حکم به جبر میکند...
بودن یا نبودن دیگر مسئله این نیست !
مسئله درک شئونات کراکت هاست
که پرده ی آخر
با بی شرمانه ترین سیلی نا حق خوردن
خجل از حضور من
پایین کشیده میشود
چراغ ها خاموش
و درب خروجی با چراغی قرمز
در ازدحام رنگ و رنگ
میرساندت به خانه ی اول تا بی دلیل تنها به سکانس اول فکر کنی...
و میروی که دوباره بلیط بخری
از همان گیشه
هیچیسم به چند بار رفتنش میارزد؟
- ۳۶۹
- ۰۵ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط