خوشتيپ هميشگي وااايييي منو ببرين سردخونه كارم از اورژانس

خوشتيپ هميشگي وااايييي منو ببرين سردخونه كارم از اورژانس و بيمارستان گذشته
دیدگاه ها (۳)

وايي مردم عشقم ....واييييي نفسم جيگرم

مردم درك نميكنن .... توقع زيادي دارن....ادم و اذيت ميكنن ......

سلام دوستان گلم من اومدم با اوپام مينهو جونم

خبر خبر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط