بدون حرف

بدون حرف
دیدگاه ها (۱)

درود الهی ب امید تو

خوبم …! باور کنید …؛ اشک ها را ریخته ام … غصه ها را خورده ام...

همیشه سکوت نشان رضایت نیس ...بعضی مواقع نشان یه زجر یه مهر س...

هییییی

همش حرف حرف حرف از گرانی تورم گران تورم مردم ملت دولت

#حرف#دل#غمگین

آدما مال ارزون قدرشو نمیدونن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط