هان به کامنتهای استیها در فنز FANS پاسخ داد
هان به کامنتهای استیها در فنز FANS پاسخ داد
💙 جیسونگ، یه قلب بزن... من دانشآموز سال سوم دبیرستانم™ اوپا، لطفاً قلب ㅠ من توی مدرسهام ㅠ خیلی میخوام ㅠ لطفاً فقط یه بار
🐿 لایک کرد
💙 هان! این دستبند دستسازه؟
🐿 نه، فکر کنم همونیه که استایلیست اون روز داده بود بپوشم؟
💙 جیسونگ! یه چیزی بگو و آخرش "تابستون بود" اضافه کن. اینجوری یه متن احساسی درمیاد. امتحان کن!
🐿 کامبک قراره داشته باشیم، تابستون بود.
💙 آخرین خجالت
🐿 *لایک کرد*
💙 من با جیسونگ اوپا عکس گرفتم ~ نمیدونم ژست درسته یا نه ㅠㅠ
🐿 لایک کرد
💙 جیسونگ اوپا، من ۳ ساله دوستت دارم، ولی به دلایلی این اولین عکس مشترکمونه ㅠㅠ خوشت اومد؟ در آینده خیلی باهات عکس میگیرم!
🐿 *لایک کرد*
💙 هان، این روزا به چیزی علاقه پیدا کردی؟! مثلاً سرگرمی، یا یوتیوب میبینی، دراما، بازی میکنی یا فیلم نگاه میکنی؟
🐿 عاشق کامبک شدم.
💙 این روزا ورزش میکنی؟ وقتی ورزش میکنی حالت بهتر میشه؟
🐿 فقط بدنمو تو فرم نگه میدارم.
💙 میخوام دستبند بودارامجی رو بخرم، ولی از آمریکا خریدیش؟
🐿 اون مال من نیست.(کیوت گفته)
💙 جیسونگ، وقتی اینو گذاشتم همه میپرسن این دوستپسرمه یا نه. میتونم از این فرصت استفاده کنم و به دوستام سلام بدم؟
🐿 *لایک کرد*
#استری_کیدز #بنگ_چان #لینو #چانگبین #هیونجین #هان #فلیکس #سونگمین #جونگین
💙 جیسونگ، یه قلب بزن... من دانشآموز سال سوم دبیرستانم™ اوپا، لطفاً قلب ㅠ من توی مدرسهام ㅠ خیلی میخوام ㅠ لطفاً فقط یه بار
🐿 لایک کرد
💙 هان! این دستبند دستسازه؟
🐿 نه، فکر کنم همونیه که استایلیست اون روز داده بود بپوشم؟
💙 جیسونگ! یه چیزی بگو و آخرش "تابستون بود" اضافه کن. اینجوری یه متن احساسی درمیاد. امتحان کن!
🐿 کامبک قراره داشته باشیم، تابستون بود.
💙 آخرین خجالت
🐿 *لایک کرد*
💙 من با جیسونگ اوپا عکس گرفتم ~ نمیدونم ژست درسته یا نه ㅠㅠ
🐿 لایک کرد
💙 جیسونگ اوپا، من ۳ ساله دوستت دارم، ولی به دلایلی این اولین عکس مشترکمونه ㅠㅠ خوشت اومد؟ در آینده خیلی باهات عکس میگیرم!
🐿 *لایک کرد*
💙 هان، این روزا به چیزی علاقه پیدا کردی؟! مثلاً سرگرمی، یا یوتیوب میبینی، دراما، بازی میکنی یا فیلم نگاه میکنی؟
🐿 عاشق کامبک شدم.
💙 این روزا ورزش میکنی؟ وقتی ورزش میکنی حالت بهتر میشه؟
🐿 فقط بدنمو تو فرم نگه میدارم.
💙 میخوام دستبند بودارامجی رو بخرم، ولی از آمریکا خریدیش؟
🐿 اون مال من نیست.(کیوت گفته)
💙 جیسونگ، وقتی اینو گذاشتم همه میپرسن این دوستپسرمه یا نه. میتونم از این فرصت استفاده کنم و به دوستام سلام بدم؟
🐿 *لایک کرد*
#استری_کیدز #بنگ_چان #لینو #چانگبین #هیونجین #هان #فلیکس #سونگمین #جونگین
- ۷.۱k
- ۲۷ مرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط