مخصوصا خودم را خداااا

مخصوصا خودم را خداااا
دیدگاه ها (۱)

خیلی هیچکس روندارم...

خدایااااا

سَـختـه✘دَرک دُخـتَری↯ک دَرد هاشــــوفَقَـط خودِش میدونــهو ...

هرشب خودم هستم وتنهایی هام وگریه هام...

ولی باز هیج فرشته ای حق نداره گریه کنه باشه؟مخصوصا فرشته های...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط