سلام

سلام
ما بچه شیعه ها تصمیم گرفتیم تا16شهریور که تولد اقا امام رضا هستش14،000هزارتا صلوات نذر کنیم.

سهم شما8تا صلواته.خداییش زیاده؟
ارسال به8نفر
خرجی نداره،ایشاالله از آقا عیدی میگیری
دیدگاه ها (۵)

نگران نباش ، حال من خوب است ، بزرگ شده امدیگر آنقدر کوچک نیس...

انا الله و انا الیه المدرسه و الدانشگاه...بازگشت همه بسوی مد...

تو رفتىاما همه چیز را در آغوش من جا گذاشتى!!!

دیگرالکل هم آرامم نمیکند!
آری الکل هم وقتی فهمیدمرهم درداست....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط