تو تنهایی همه بودیم اما هیچکس تو تنهاییامون نبود ...💔

تو تنهایی همه بودیم اما هیچکس تو تنهاییامون نبود ...💔
دیدگاه ها (۱)

سعے ڪنید ڪمتر خاطرع بسازیدفراموش ڪردن سختہ بفهمید :)

اینجا که ما نشستیم زندگی آنتن نمیده !

من حوصلہ۹۹%آدماے زندگیمو ندارماون ۱% هم ترڪم ڪردن رفتن...!

افسردگی مگه همونی نیست که ندونی چته...؟

همین که چمدانت را برمیداریهمه میپرسند میخواهی کجا بروی؟اماوق...

و در نهایت،هیچکس نخواهد فهمید تو را. ˖ · ⋆。𖦹 ˚ 𓇼 ˚。⋆ · 𓏲๋࣭࣪˖...

خیلی بچه‌ بودیم.......#کلیپ_غمگین #کلیپ #غمگین #غم #تنهایی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط