یاخدا این دیگه چیه!!!

یاخدا این دیگه چیه!!!
دیدگاه ها (۱۰)

اینا ازجن هم ترسناک ترن هه خاک برسرتون که نخواین اینجورخودتو...

..

دختراآدم وارترباشیداین چه وضعشه خخخخ

خیلی ناراحتم خیلی دلم گرفته واقعا متاسفم واسه این دنیای لعنت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط