چرا آنفالو میکنین؟

چرا آنفالو میکنین؟
بخدا این چند روز نبودم حالم خوب نبود
ولی شاید کسایی ک آنفالو میکنن پیجمو دوس ندارن
مشکلی ندارع......
دیدگاه ها (۲)

عررر خودایا میسی کیوتای من🧡🥺

مگه میشه قربونتون نرفت؟ خوداااااا آخه شما چقد خوبین🤌🏻🥺

پروف عوض شد🙃❤

الان قلبم ایست میکنهواییی خدایاااااا مرسی ازتون بابت ۱۹٠تایی...

عاقبت کسایی که خدا رو قبول ندارن کسایی که میان توهین میکنن ب...

بچه ها

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط