:|

:|
دیدگاه ها (۱۶)

کدووووووم؟؟؟

ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯿﻪ ﺩﻫﻪ ﻫﻔﺘﺎﺩﯾﺎ .... ﮐﻪ ﺍﻭﻣﺪﻥ ﺗﯿﭗ ﺧﻮﺩﺷﻮﻧﻮ ﺑﺰﻧﻦ ..ﺧﯿﺎﺑﻮ...

-___-

کجااااین په جغداااا

چالش: اسکن بشی باختی

امتحان کن 😂#طنز #کلیپ_طنز #طنزینه #طنز_شاد_خنده_دار

وقتی فکرمیکنی زرنگی😂🤌🏼‌‌#مرگ_بر_امریکا #ما_حالا_حالاها_با_شم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط