خیلی وقتا اصلا دوست داشتنی در کار نیست، آدما از تنهایی به
خیلی وقتا اصلا دوست داشتنی در کار نیست، آدما از تنهایی به هم پناه میبرن فکر میکنن همدیگه رو دوس دارن..
- ۳.۵k
- ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط