بدترین "بله" اونیه که قبلا جانم بوده...❄ ️

بدترین "بله" اونیه که قبلا جانم بوده...❄ ️
دیدگاه ها (۲)

سخته خاص زندگیت بشه یه آدم معمولی...!❄ ️

کاش هنوزم مثل بچگیم؛ تنها تلخی زندگیم شربت سرماخوردگی بود.❄ ...

گاهی یه عمر منتظر می مونیم تا برگرده محلش نزاریم...❄ ️

از خودم بدم میاد وقتی ازش خوشم میاد...❄ ️

بدترین غم اونجاییه که به خودت میای می‌بینی ، باز داری برایِ ...

مظلوم ترین آدم اونیه که...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط