کسی که این عکسو گرفته با دختره خصومت شخصی داشتهD:

کسی که این عکسو گرفته با دختره خصومت شخصی داشتهD:
دیدگاه ها (۵)

ما میرویم بمیریمزین-_-لو-_-اورانگوتان-_-

I’m so sick of that same old love, that shit, it tears me up...

-_-

#ویسگون ماییدی گارو-_-نمیخوام نصبش کنم خو چنگده بد شده-_-

این عکسو از کف گالریم اوردم😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط