کرونا اسمش بد در رفته
کرونا اسمش بد در رفته
سلبریتیها از هر ویروسی خطرناکترند
این توده های عفونی اگر درمان نشن مملکت و ایران رو از پا میندازن!
اون از تکرارشون و این هم از پادوئی شبکه های مدافع تحریم! #کرونا #سلبریدی #زالومه
به #کانال_خط_شکن_بپیوندید.👇 👇 👇
Join🔜 @Khatshekan1🙏
─┅═ঊঈ🍃 🍂 🍁 🍃 ঊঈ═┅─
سلبریتیها از هر ویروسی خطرناکترند
این توده های عفونی اگر درمان نشن مملکت و ایران رو از پا میندازن!
اون از تکرارشون و این هم از پادوئی شبکه های مدافع تحریم! #کرونا #سلبریدی #زالومه
به #کانال_خط_شکن_بپیوندید.👇 👇 👇
Join🔜 @Khatshekan1🙏
─┅═ঊঈ🍃 🍂 🍁 🍃 ঊঈ═┅─
- ۵.۴k
- ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط