بدترین خستگی مال وقتیه که

بدترین خستگی مال وقتیه که
آدم از دست"خودش" خسته اس!!!


دیدگاه ها (۷)

اوج بی کسی وقتیه که از خودش به خودش پناه میبری 🫠😥

بی تی اس موفقیتشو با تلاش خودش به دست اورد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط