جنگی برو ولی واسه جنگ نه...

جنگی برو ولی واسه جنگ نه...
ادب قشنگتره...😉
دیدگاه ها (۲۹)

حرف بزنیم؟

آبروی ی زنم که بم میگه پسرم...باید ببینه اون روزیو که همه زی...

یکی بیاد حرف بزنیما

میرسم...

⭕️ پیغام ویژه برای همسر یک جنایتکار جنگی فعالان ضد جنگ خطاب ...

عروسی های جنگی، زوج های جانفدا🥰❤#جانفدا#جنگ

شیطونه میگه برو موتروشو بدزد تا ادب شه😌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط