مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ⠀𓂋 ׂ 𝘮𝘦𝘥𝘪𝘤

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ⠀𓂋 ׂ 𝘮𝘦𝘥𝘪𝘤𝘢 𝅄 𓇼

🏴‍☠️ :: ڪا𝅥ںٰٰٖٖڪަ  مـدی𐨆ڪا𝅥 بࢪا𝅥ٮٓؤںٰٰٖٖ ںٰٰٖٖا𝅥مہ دا𝅥ࢪہ ::
نمیخواستم به این زودی پست بزارم ولیخب ؛ ( بعدا فونت میزنم )
شرمنده اینو میگم ‌، ولی مشتیا رسما دارید میرینید تو ویپاپ ‌!
یه مشت بچه که فکر میکنن با هیت دادن و دادنِ فحش هایی مثل کـ/صننت و.. خیلی شاخن ‌؛ نه عزیز من تو کیـ.ـر منم نیستی ‌. ‌. یکی دیگه از چیزا حاشیه ساختن برا همدیگه‌ـست ‌، استفاده کردن و سواستفاده از ریل بقیه ‌، استفاده از صدای بقیه ‌، پیج فیک زدن و..
این بچه بازیا چیه جدی؟ ¦ با این کارا به چی میرسید؟ چی بهتون میدن هوم؟
فقط رسما دارید گند میزنید به ویپاپ ‌؛
و به غیر از اینا ‌، ‌، ما فقط با کاوریست بودن به چی میرسیم؟ چه اتفاقی میوفته؟ { هیچی } فقط داریم وقت خودمونو تلف میکنیم ‌، بیاید یه تغییری اینجا ایجاد کنیم ‌، حداقل کاور که میکنیم دنس براش بسازیم ‌، یا آهنگ خودمونو بسازیم ‌، بیاید از کاوریست بودن دست بکشیم ‌، و اورجینال کار کنیم ‌؛
و همچنین همونطور که قبلا ساشا گفته بود ‌، تا کِی میخوایم رول پلی باشیم؟ بنظرم این رول‌پلی ها عم برداریم بهتره ‌. ‌. بیاید خودمون باشیم رفقا ‌، الان تو این ویپاپ اکثرا همه همدیگه رو با رول میشناسن ‌، برای مثال ‌، میگی x رو میشناسی؟ طرف میگه همونی که رولش y بود؟
میبینید؟ اکثرا با رول همدیگه رو میشناسیم ‌. ‌. بیاید خودمون باشیم ‌، نه یه نقاب ‌!
همونطور که ساچی < https://wisgoon.com/notsachi > گفت میتونیم یه اتحاد بزنیم و با کمک هم این فضای سمیو حداقل یه ذره عم که شده بهتر کنیم ‌. ‌. (:
ببخشید اگه یکم تند حرف زدم ))
ا𝅥د ا𝅥سٮٓؤࢪی𐨆 می𐨆ڪںٰٰٖٖی𐨆د بقی𐨆ہ هم ببی𐨆ںٰٰٖٖںٰٰٖٖ خؤشڪަلا𝅥 ? 🍮
بؤس بهٮٓؤںٰٰٖٖ 💘 ) ‌)


‌ ‌ ‌ ‌ ׅ⏝ׄ⏝࡛⏝ׄ⏝‌ ๑★๑ ⏝ׄ⏝࡛⏝ׄ⏝ׅ
⠀⠀⠀◯⃘  ۫ 𝓛ove th͜e w𝓪y yᦅu 𝒍𝒊𝒆⠀⠀᮫ ⠀⠀͡꒱ ׂ



‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 𝜗ৎ #𝗺𝗲𝗱𝗶𝗰𝗮
‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ᯓ★ #𝐈𝐝𝐨𝐥_𝐕𝐩𝐨𝐩
‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌
‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ᯓ★ ‌ ‌ #𝐖𝐢𝐥𝐝𝐚_𝐟𝐨𝐫_𝐞𝐯𝐞𝐫 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌
‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌
دیدگاه ها (۴۷)

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ⠀𓂋 ׂ 𝘮𝘦𝘥𝘪𝘤𝘢 ...

‌‌    یادگآری مینویسید‌ نآزنآزیا‌؟ 🧘🏻‍♀️💞لطفا با اسم و تاریخ...

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ⠀𓂋 ׂ 𝘮𝘦𝘥𝘪𝘤𝘢 ...

بیاید بگین پایه این فن فیک مشترک بنویسیم؟از اسلیترین بویز ها...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط