ژاپنی ها میگن : ما میتونیم ، مگر اینکه بلایی نازل بشه !!!
ژاپنی ها میگن : ما میتونیم ، مگر اینکه بلایی نازل بشه !!!
ما ( ایرانی ها ) میگیم : ... ما نمی تونیم ! مگر اینکه فرجی بشه !!
ما ( ایرانی ها ) میگیم : ... ما نمی تونیم ! مگر اینکه فرجی بشه !!
- ۳۷۸
- ۱۷ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط