بدون اون همیشه پاییزه

بدون اون همیشه پاییزه
دیدگاه ها (۱)

خیلی نازه

تنهایی یعنی 16 روز دیگه تولد عشقته ولی تو پیشش نیستی😔 😔

خودت تنهایی رو ازم گرفتی....نزار تو حسرت چشمات بمونم

همیشه اون ینفر مادرمه:)

ولی اون همیشه میفهمه :) @shakami_hayako

اون رفیقم که همیشه خوابه😅

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط