باغ وحشی زیبا جادار و مطمعن در ویسگون

باغ وحشی زیبا جادار و مطمعن در ویسگون

http://www.wisgoon.com/pin/19467117/

در این باقِ وحش انواع و اقسامِ جک و جونور رو میتونی پیدا کنی فقد مواظب باشین لایک میکنید دستتون نره توی دهنِ این جونورا😅
من خودم تا الان چهل و هشت بار انگشتِ اشاره مو دادم پیوند زدن 😣
حتی روایت داریم که شاعر در وصفِ این پیج
شعر نیز سراعیده که میفرمایند
" ِگرازی دارم خوشمله
فرار کرده ز دستم
کاشکی اونو میجُستم
کاشکی اونو می جُستم
رفتم باغِ وحشِ کیانا اونو بِجُستَم
کرگدن اومد نیشم زد😯
اسبه اومد جیشم کرد😭
من این توپو نداشتم مخشامو خوب نوشتم 😊
دیدگاه ها (۲۶)

شانس که نی کود مرغیههه😅 😅 😅

هل بچو خورن تش می پیل 😅 😅 😅 😅

من به وجودِ تک تکتون افتخار میکنمبه این دیوونگی به این خخخخ ...

اَااااا😅 😅 😅 😅 تچکور و مخمونم عاجی لاو اچ اف 😍 ❤ 😅 اسمشو😅 😅...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط