با سلام خدمت تمامی شما عزیزان ویسگون

با سلام خدمت تمامی شما عزیزان ویسگون
باتوجه به زیاد شدن افرادی که با پروفایل های فیک و خالی دست به تبلیغات و اهانت زیر پستای کاربرا می زنند،لذا از مدیریت محترم خواهشمندیم که همان قانون سابق(امکان کامنت گذاری فقط برای کاربران بالای ده هزار امتیاز)را دوباره اجرا و اعمال کنند تا دیگه کمتر با پروفایل های فیک و خالی شاهد اهانت و تبلیغات اضافه باشیم،،،ازکاربرانی که موافق هستند خواهشمندم این پست را همراه با متن به اشتراک بگذارند خصوصا کاربران برتر
دیدگاه ها (۱۲۱)

خدایا!میخواهم آنگونه زنده ام نگاه داریکه دلی را از زنده بودن...

از مادرت بخاطر غذایی که برای تو پخته قدردانی کنبعضی ها غذا ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط