یه ادیت زدم ولی مطمئنم نیستم خوشتون بیاد یا نه و موندم که

یه ادیت زدم ولی مطمئنم نیستم خوشتون بیاد یا نه و موندم که توی اینستام بزارمش یه نه
اخه پیچ اینستای من به نسبت‌ ابجیم واقعااا ضعیف اون 3 هزارتا فالوش دارم من 50 تا واقعا نمیدونم چی بگم
دیدگاه ها (۱)

امشب دیگه خیلی زر زدم شب بخیر

دارن میمیرم برام سوال بود چرا امروز حساسیت نداشتم بدون قرص ب...

قسمت موردعلاقم

ارت جدید/کیروشی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط