من بعد گل ترابی دقیقا اینجوری بودم 😂

من بعد گل ترابی دقیقا اینجوری بودم 😂
دیدگاه ها (۱)

وقتایی که تو میبَری خیلییی قشنگ تر میخندیم آقای پرسپولیس ❤

آقای ترابی وقتی خودت راه نجاتیچرا آدرس غلط میدی؟

آقا ترابی چقدر خوبه که شمارو داریم

دوتا بازیِ اخیر نشون داد داره به فرم گذشته برمیگرده این پسر ...

دقیقا شما هم اینجوری هستین؟؟

من دقیقا یادمه چند سال پیش اینجا بودم دقیقا همینم دیدمم

اگه اینجوری بود من الان میلیاردر بودم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط