🐺
🐺
[۱۶:۴۵ به وقت کره]
یه سؤال یهو به ذهنم رسید
یه برند اسپیکر/هدفون هست که دوستش داشته باشی؟
من Bang & Olufsen رو دوست دارم
شاید چون خودم بنگم
ㅋㅋ
ㅋㅋㅋ
ببخشید.
[۱۶:۴۵ به وقت کره]
یه سؤال یهو به ذهنم رسید
یه برند اسپیکر/هدفون هست که دوستش داشته باشی؟
من Bang & Olufsen رو دوست دارم
شاید چون خودم بنگم
ㅋㅋ
ㅋㅋㅋ
ببخشید.
- ۳۸۹
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط