...ﻣﺪﺍﻡ ﺩﻟﺖ ﺭﺍ ﻣﮯ ﺷﮑﻨﻨﺪ ...

...ﻣﺪﺍﻡ ﺩﻟﺖ ﺭﺍ ﻣﮯ ﺷﮑﻨﻨﺪ ...

ﺳﮑﻮﺕ ﻣﮯ ﮐﻨﮯ ...

ﻫﯿﭻ ﻧﻤﮯ ﮔﻮﯾﮯ ...

ﺣﺘﮯ ﺍﺧﻢ ﻫﻢ ﻧﻤﮯ ﮐﻨﮯ ...

ﺩﻟﺖ ﺭﺍ ﺑﺮﻣﯿﺪﺍﺭﮮ ﻭ ﺁﺭﺍﻡ ﻣﮯ ﺭﻭﮮ ...

ﺑﻌﺪﻫﺎ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﻣﮯ ﮐﻨﻨﺪ ﺑﮯ

ﻣﻌﺮﻓﺖ !...
دیدگاه ها (۱)

بعضی از آدمــــــــــهارو باید یهو از زندگی حذف کرد مثل کن...

دوست داشتن ات... هــوس نیست ....ڪـه بــاشـد...و نبــاشـد ......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط