من ، از تو دیوونه ترم دیوونه بازی در نیار

من ، از تو دیوونه ترم دیوونه بازی در نیار
من عاشقم اما غرورم میگه پیشش کم نیار
من پای تو میسوزم از وقتی که کردم باورت
من ، من شکستم هیس ساکت شو صداشم در نیار
تو نبودی عاشقم اما منه دیوونه بودم عاشق دیوونه و
من چه بیهوده هی ازت خواهش میکردم پای این عاشق بمونو کم نیار
تو نبودی تو نبودی ، پای قولت ضربه خوردم از توی بی معرفت بی اختیار
تو نمیتونی یه عاشق باشی بسه جمع کن
انقدر اداشو در نیار
♫♫♫
من ، از تو که بودی کنارم بیش از این میخواستم
من ، من توقع داشتم از تو که بات روراستم
من با همه یجور دیگه بودم اما با تو نه
من ، من تو رو واسه یه عمر زندگی می خواستم
تو نبودی عاشقم اما منه دیوونه بودم عاشق دیوونه و
من چه بیهوده هی ازت خواهش میکردم پای این عاشق بمونو کم نیار
تو نبودی تو نبودی ، پای قولت ضربه خوردم از توی بی معرفت بی اختیار
تو نمیتونی یه عاشق باشی بسه جمع کن
انقدر اداشو در نیار
دیدگاه ها (۲)

سناریو. درخواستی p2 جینویو جین امروز به خاطر هیت های که گرفت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط