😂😂👌

😂😂👌
دیدگاه ها (۴)

تا من انتقام بگیرم😐😂😂👌سم فوتبال ایران 😂

تو تموم این سال هایی که گذشتپرسپولیسی به این طراوتی و صلابتی...

استوری سیا🙂👌

کوفتتون بشه چش بادومیا🙂

🤌🤌👏👏👏👏👏👏👌👌

یعنی هر دوره باعث صعود نکردن تیم بوده یا نه!!

حالا دیگه بخاطر بی برقی و بی ابی...نگران نباشین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط