ویو جیمین همینطوری که داشتیم با هم بحس میکردیم یهو دیدم ج
ویو جیمین همینطوری که داشتیم با هم بحس میکردیم یهو دیدم جیهون اومد
ات: تو اینجا چه غلطی میکنی
جیهون: اوه اوه بیبی این طرز حرف زدنت درست نیست
ات: خفه شو هزار بار بهت گفتم اینطوری صدام نکن
جیهون: پس چطور صدات کنم بیبی
دیگه نتونستم تحمل کنم افتادم به جون جیهون همینطوری میزدمش که ات از گرفت ولش کردم اونم که مث سگ ترسیده بود سریع فرار کرد (اینا جای خلوت مراسمن نمیدونم بهتون گفته بودم یا نه)
جیمین: این چی میگه
ات: جیمین اروم باش
جیمین: چطور اروم باشم وقتی یه پسر بهت میگه بیبی
ات: جیمین اروم باش حرف میزنیم
تا خواستم دوباره اعتراض کنم دو تیکه گوشت نرم رو لبم حس کردم وایی خیلی وقت بود طعم لباشو نچشیده بودم🤤 افتادم به جون لباش محکم مک میزدم خیلی تشنه لباش بودم بعد ده مین با بی میلی از لباش دل کندم خوب بلده رامم کنه
جیمین: دلم برا لبات تنگ شده بود
ات:( خنده خجالتی) دیوونه
جیمین: راست میگم خیلی وقت بود طعمشو نچشیده بودم
ات: تو که گفتی هرشب یه دختر زیرته مگه طعم اونارو نچشیدی (ناراحت)
جیمین: نه قربونت برم من دروغ گفتم اصن به دختری نگاه نکردم فدات شم
ات: واقعا
جیمین: اره عشقم
ات: جیمین من خیلی عاشقتم
جیمین: ولی من روانیتم
بله و دیگه این دوتا کفتر عاشق تا اخر عمرشون با هم دیگه به خبی و خوشی زندگی کردن 🤣😁💕
یکی از خوشگلامون درخواستی داده بود درستش کنم امیدوارم دوست داشته باشید 🩷💜✨
ات: تو اینجا چه غلطی میکنی
جیهون: اوه اوه بیبی این طرز حرف زدنت درست نیست
ات: خفه شو هزار بار بهت گفتم اینطوری صدام نکن
جیهون: پس چطور صدات کنم بیبی
دیگه نتونستم تحمل کنم افتادم به جون جیهون همینطوری میزدمش که ات از گرفت ولش کردم اونم که مث سگ ترسیده بود سریع فرار کرد (اینا جای خلوت مراسمن نمیدونم بهتون گفته بودم یا نه)
جیمین: این چی میگه
ات: جیمین اروم باش
جیمین: چطور اروم باشم وقتی یه پسر بهت میگه بیبی
ات: جیمین اروم باش حرف میزنیم
تا خواستم دوباره اعتراض کنم دو تیکه گوشت نرم رو لبم حس کردم وایی خیلی وقت بود طعم لباشو نچشیده بودم🤤 افتادم به جون لباش محکم مک میزدم خیلی تشنه لباش بودم بعد ده مین با بی میلی از لباش دل کندم خوب بلده رامم کنه
جیمین: دلم برا لبات تنگ شده بود
ات:( خنده خجالتی) دیوونه
جیمین: راست میگم خیلی وقت بود طعمشو نچشیده بودم
ات: تو که گفتی هرشب یه دختر زیرته مگه طعم اونارو نچشیدی (ناراحت)
جیمین: نه قربونت برم من دروغ گفتم اصن به دختری نگاه نکردم فدات شم
ات: واقعا
جیمین: اره عشقم
ات: جیمین من خیلی عاشقتم
جیمین: ولی من روانیتم
بله و دیگه این دوتا کفتر عاشق تا اخر عمرشون با هم دیگه به خبی و خوشی زندگی کردن 🤣😁💕
یکی از خوشگلامون درخواستی داده بود درستش کنم امیدوارم دوست داشته باشید 🩷💜✨
- ۱۱۱
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط