📍دلگیری من از نبود کسی نیست.

📍دلگیری من از نبود کسی نیست.
دلگیری من
از این بودن های توخالی است
از این بودن هایی که
از هزاران نبودن ها
بیش تر آتش بر دلت می زنند
من عمری است
از این تضاد ها دلگیرم...
دیدگاه ها (۰)

#باران

#باران

#باران

#باران

هيچوقت به هيچكس اين اطمينان رو نده كه هر كار هم بكنه

شاید که نه ...حتما دارید یکی از این بعضی هایی که از فرشته ها...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط