میگن دوسِت دارم ولی متأسفانه فقط میگن.

میگن دوسِت دارم ولی متأسفانه فقط میگن.

‌‌‌
دیدگاه ها (۱)

درگیرمدرگیرِ یه عشقِ ممنوعه...؛‌‌‌

ما دو پَرتیم از این عالم..‌‌‌

تو واقعا نمیتونی بفهمی من چقد دلم واسه با تو بودن تنگ شده که...

سلامارسال کننده‌‌ی این پیاماز نبودِ شما در حالِ جان دادن است...

اگه بگی ایران رو دوست دارم میگن ارزشی هستی🇮🇷👌🏻

استری کیدز / مینسونگ / هیونلیکس / چانمین / جونگبین

معتاد بازی من انسان نیستم شدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط