×قبل از حموم رفتن یه لیوان آب میوه پر میکنم و میذارم روی
×قبل از حموم رفتن یه لیوان آب میوه پر میکنم و میذارم روی میز و بعدش میرم دوش میگیرم و میام بیرون!
اونوقت یهو با تعجب به لیوان نگاه میکنم و میگم: عــــه! مرسی عزیزم بازم که برام آب میوه گذاشتی! و…با لذت خاصی میخورم!به همین دکمه لایک قسم ×
اونوقت یهو با تعجب به لیوان نگاه میکنم و میگم: عــــه! مرسی عزیزم بازم که برام آب میوه گذاشتی! و…با لذت خاصی میخورم!به همین دکمه لایک قسم ×
- ۵۳۵
- ۱۶ فروردین ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط