بچها جونم فداتون شم♥♥

بچها جونم فداتون شم♥♥
مدرسه ها وا شده واییییی :-\ :-\ :-\ :-\

دیگه کمتر ممکن بیام ویس ممکن دو روز نیام یه دفعه بیام!!!
پس اگه نیومدم بدونید چرا!!!!

دوستون دارم♥♥♥♥

만가♥♥♥♥
دیدگاه ها (۴)

یه بوس بده سوزی جوووون ♥♥♥♥!!

NU-ets ♥♥♥داداشی جونم واییی چقد ماهه

ااا بچها داداشم خوابید هیسسسسس ساکت بیدار میشه خخخخ

وای داداشی به چی نگاه می کنی؟؟؟؟

ام میگم

کپشن مهم.

بچه ها تو دوراهی گیر کردم 🤧😭از اونجایی که عاشق فیک نوشتم 🎀دو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط