گفتی می مانم

گفتی می مانم
و پیانو بی اختیار نواخت
می
ره
می
ره...
دیدگاه ها (۱)

follow your heart...but don't be stupid!_________________قلب...

(:

رفتقسمشم بردهمون که یه روزیبه چشمات قسم میخورد

-یجوری میشه که آدم میخواد نباشه،خیلی نباشه اندازه ی یک دنیا ...

تاوقتی زنده به مانم عاشقه انمیشن می مانم:)

وفادار می مانم حتی ب غلط

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط