کاش الان دستمو دراز میکردم میخورد به تو

کاش الان دستمو دراز میکردم میخورد به تو
دیدگاه ها (۰)

⁧⁧⁧اگر برای اینکه آدم خوبی هستی انتظار پاداش داری آدم خوبی ن...

اگه ازم ناراحتید بگید تا از دلتون در بیارم بکنم تو باسنِتون

انجامش بده تا ثابت کني بقیه کsشر میگن.

اجازه نده کسی باهات بد رفتاری کنه فقط بخاطر اینکه میترسی از ...

از فاصله بینمون متنفرمکاش بودی همین الان بغلت میکردم.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط