وقتی من پات وایسادم

وقتی من پات وایسادم
منم بدون حق دارم
ولی کسی پای من واینستاد





به جز شلوارم💘
دیدگاه ها (۲)

مسکن من💕 💕 💕

از اون که بگذریممن دیوونه ی اینم💞 💞 💞

نگو بی ملاحظس ... نگو بی ادبهچون که بعضی وقتا بعضی حرفا می ط...

پای هرچی وایسادم.....

خب خب... بینید کی اومده 🗿باعبله منم دارمپینکی پای بود چی بود...

این منم که ۲۴ ساعته همچین حسی دارم وقتی یاد یه نفر میوفتم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط