ﺧﺪﺍﻳﺎﻫﻤﻴﻦ ﮐﻪ ﺣﺎﻝ
ﺧﺪﺍﻳﺎﻫﻤﻴﻦ ﮐﻪ ﺣﺎﻝ
ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﻢ ﺧﻮﺏ باشد
ﻭدلشان خوش وﻟﺒﺨﻨﺪﺷﻴﺮﻳﻦ
ﺑﺮﻟﺒﺸﺎﻥ....
ﺑﺮﺍﻳﻢ ﮐﺎﻓﻲ ﺳﺖ...
خدایا
ﺩﺭهمه لحظات ﺁﻧﻬﺎﺭﺍ
ﺑﻪ ﺁﻏﻮﺵ گرم وﻣﻬﺮﺑﺎﻧﺖ ﻣﻴﺴﭙﺎﺭﻡ
شبتون درپناه خدا
ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﻢ ﺧﻮﺏ باشد
ﻭدلشان خوش وﻟﺒﺨﻨﺪﺷﻴﺮﻳﻦ
ﺑﺮﻟﺒﺸﺎﻥ....
ﺑﺮﺍﻳﻢ ﮐﺎﻓﻲ ﺳﺖ...
خدایا
ﺩﺭهمه لحظات ﺁﻧﻬﺎﺭﺍ
ﺑﻪ ﺁﻏﻮﺵ گرم وﻣﻬﺮﺑﺎﻧﺖ ﻣﻴﺴﭙﺎﺭﻡ
شبتون درپناه خدا
- ۳۴۱
- ۰۸ تیر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط