تو برام تکی

تو برام تکی
همونجوری که آسمون
یدونه ماه داره
دیدگاه ها (۱)

اتفاقای بد تموم نمیشنمیرن قوی تر میشن میان

یہ روز خوب میاد حوصلہ ڪن..

من میدونم لاشی بودن هم دنیای جذاب خودش داره!ولی ترجیح میدم آ...

قدرے حال خوببےترس فردا را آرزوست...

ماه اسمون باشه

جزتو کسیو نیستم آخه مگه دنیا یدونه از تو بیشتر داره...🌙

۲ ماه پیش اسمون تهران : #اللهم‌عجل‌لولیک‌الفرج#یا_مرگ_یا_خام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط