نمیخوامش:-(

نمیخوامش:-(
دیدگاه ها (۱)

اشعار عربیه.https://telegram.me/arabionقناه اشعار عربیه

:-(

اشعار عربیه.https://telegram.me/arabion

سلام صبحتون بخیر اینم جوابش ۱.دوستت داره ۲.ازت متنفره۳.روت غ...

darya

بابایی عیب نداره اصلا دیگه نمیخوامش چشام تاره ببین کار دنیا ...

بابایی عیب نداره...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط